Vision i världen


Vad gör Vision i Bryssel? Vad håller vi på med i de internationella organisationer som vi är anslutna till? Hur påverkar vi på de olika internationella arenor där vi finns?
Följ med på min blogg – jag ska försöka ge en inblick i hur vi jobbar internationellt och vad vi åstadkommer.

Jag kommer inte bara att referera och beskriva utan också dela med mig av mina personliga tankar och funderingar kring det som händer på den internationella arenan.

tisdag 28 september 2010

Äntligen

Otroligt, jag har fått min egen blogg, vem skulle ha trott det?
Det skall bli kul att berätta om SKTF:s internationella verksamhet. Jag hoppas att mina skrivarier vill ge en tydigare bild av vårt internationella engagemang, var vi finns, hur vi jobbar och hur vi försöker att påverka och få inflytande där vi tycker det är viktigt.
Jag hoppas också på respons så vi kan få en diskussion

2 kommentarer:

  1. Superkul Dan. Ska följa bloggen med spänning! /Veronica

    SvaraRadera
  2. Hej Dan! Ska bli roligt att följa din blogg. Mvh Kristin, kampanjansvarig på IFS.

    SvaraRadera